02 listopada 2023

Sejm Rozbiorowy

W dniu 15 października 2023 odbyły się w Polsce wybory parlamentarne połączone z referendum, w którym zadano 4 dosyć proste pytania.

W wyniku wyborów ukształtowany został przyszły skład parlamentu, który nie napawa optymizmem. Praktycznie wszystkie partie będące  do tej pory w opozycji miały jeden cel - odsunąć PiS od władzy. Tam nie było ani grama programu politycznego czy też socjalnego, po prostu ***** ***.

No więc ja mam na takie dictum również 8 gwiazdek aczkolwiek w nieco innej sekwencji: **** ** ** - co oznacza "srać na PO"

Wracając do rzeczy poważnych, to było w mojej ocenie najważniejsze głosowanie, w którym uczestniczyła ludność w Polsce. Bo albo w Polsce będą rządzić Polacy, albo rządzenie będzie się odbywało poprzez przekazywanie dyrektyw z Brukseli (czytaj: Berlina) i nigdy Polak nie osiągnie statusu materialnego jaki ma Niemiec czy Francuz, bo nie po to stworzono UE w takiej formie jaką widzimy obecnie, żeby jakiś tam polaczek był w czymś lepszy od Helmuta

 

Gdy mam do czynienia z człowiekiem, który mówi o sobie, że w życiu kierują nim głębokie wartości humanistyczne i troska o innych, to mam 99% szans na to, że mam do czynienia z łobuzem albo zbrodniarzem. W 1% jest to zwykły idiota. Andrzej.A

Brak komentarzy: