13 listopada 2007

Umykająca informacja

Tak jakoś wczoraj przemknęła taka oto informacja: "A.Miodowiczi B.Komorowski przewidują zamknięcie prac ds. weryfikacji WSI".
Jeżeli komisja zakończyła swoją działalność - czyli wykonała całą powierzoną sobie misję to nie widzę przeciwskazań żeby zakończyć jej działalność. Z pewnej jednak części zawartych informacji wynika, że chyba misja ta nie została wykonana do końca. Ponadto Pan Miodowicz wyraził w swojej wypowiedzi zaniepokojenie o oficerów z byłego WSI. No cóż, oficerowie ci pozostają w rezerwie Sztabu Generalnego i pobierają "pensję" w wysokości trzech tysięcy złotych za "pozostawanie w gotowości do służby".
Chciałbym aby mi ktoś płacił 3 tysiące za "pozostawanie w gotowości" vel "nic nie robienie". Niestety nie widzę chętnych do takiej dobroczynności względem mojej osoby, ale być może wybrałem nie ten kierunek kształcenia żeby się na coś takiego załapać.
Informacja o tym wydarzeniu przemknęła i umknęła - mało kto to zauważył. Szum medialny spowodował, że tem ważny szczegół nie został nagłośniony.
Ciekawe dlaczego?

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

limeMi też nie chcą. :) Co gorsza, muszę zapylać do roboty, żeby ich było na to stać. Ciekawe, czy obronność państwa jest od tego większa, czy może właśnie raczej mniejsza? slime-x.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Andrzeju, czy to miał być żart?. Jeżeli tak, to Ci nie wyszedł. Ceniłam cię wyżej. Mówi się trudno...

Andrzej.A pisze...

@ Venissa
A w którym miejscu tego tekstu jest wg Ciebie żart.
Ja to pisałem 13 listopada, dziś jest 21. Trochę się w międzyczasie działo, ale ja pisząc to wcale nie byłem w nastroju do dowcipkowania.