23 maja 2013

Idioci

Bardzo mi przykro, ale redaktor Lichocka, redaktor Ziemkiewicz i redaktor Karnowski to IDIOCI.
W ostatnim Klubie Ronina(http://www.blogpress.pl/node/16711) od 31:50 pani redaktor mówi miedzy innymi na temat szkolnictwa.

Redaktor Lichocka, a redaktor Ziemkiewicz jej basuje, twierdzi, że jest czystą głupotą to wszystko co wyczynia minister Szumilas to głupota.
Redaktor Ziemkiewicz dopowiada, że rozumie jeśli ktoś przekręca miliony złotych, ale takiej bezinteresownej głupoty pojąć nie jest w stanie.
No więc to nie jest bezinteresowna głupota.

Otóż trzeba być zdecydowanym kretynem i bezmózgiem, aby nie widzieć tego czym jest i do czego zmierza system edukacji w Polsce.
Nie rozpoznanie tego, że jest to działalność celowa, a minister Szumilas realizuje po prostu kolejny etap obniżenia poziomu edukacji jest właśnie idiotyzmem.
Redaktorzy (Lichocka, RAZ, Karnowski) nie widzą rzeczy podstawowych.
To jest skandal.
Ci ludzie się do niczego nie nadają, skoro tak podstawowej kwestii nie są w stanie zauważyć.

Ja o tym pisałem kilkukrotnie. System edukacji w Polsce podlega permanentnej degrengoladzie. Obniżenie poziomu jest tak zatrważające, że aż się chce płakać.

Tekst podsumowujący dotychczasowe moje przemyślenia na temat systemu edukacji zawarłem (tutaj: http://pulldragontail.blogspot.com/2012/03/protest-godowym-dopiero-teraz.html). Podane są w nim linki do wcześniejszych tekstów o tej tematyce.

Dopowiem dwoma wypowiedziami, którymi uraczył mnie mój kolega (dziekan jednego z wydziałów politechniki Warszawskiej)
"Ludzie kończący obecnie licencjat, czyli studia inżynierskie mają mniejszą wiedzę z przedmiotów podstawowych (matematyka, fizyka) niż my, gdy kończyliśmy liceum w 1981."
i drugie,
"jeśli mam do czynienia z w miarę normalnym i kulturalnym młodym człowiekiem, to mam 99% szans na to, że znam rodziców najdalej przez trzecich znajomych".

Nie znam reakcji sali w Klubie Ronina na ten fragment wystąpienia redaktor Lichockiej i redaktora Ziemkiewicza, ale niestety mam najgorsze przeczucia.

This world is totally fugazi
Andrzej.A

1 komentarz:

Jotes pisze...

Zbyt często polityków nie doceniamy. Durnie, idioci to podstawowe epitety pod ich adresem. Tymczasem jest dokładnie odwrotnie. Oni są chytrzy, przebiegli, a niektórzy z nich nawet inteligentni. To my jesteśmy ci głupi. Tak my. To w końcu oni robią z nami co chcą. My się przyglądamy i jedni klaszczą bo tak nakazał in telewizyjny guru. Inni złorzeczą bo tak każe kolejne guru. Ale wszyscy jesteśmy ubezwłasnowolnieni. Na własne życzenie. Bezmyślni i głupi.
" -Aż Maciek, dotychczas ponury,
Nieruchomy, wstał z ławy i wolnymi kroki
Wyszedł na środek izby, i podparł się w boki;
I spojrzawszy przed siebie, i kiwając głową,
Zabrał głos, wymawiając z wolna każde słowo,
Z przestankiem i przyciskiem: "A głupi! a głupi!
A głupi wy! na kim się mleło, na was skrupi.
To póki o wskrzeszeniu Polski była rada,
O dobru pospolitym, głupi, u was zwada?
Nie można było, głupi, ani się rozmówić,
Głupi, ani porządku, ani postanowić
Wodza nad wami, głupi! a niech no kto podda
Osobiste urazy, głupi, u was zgoda!
Precz stąd! bo jakem Maciek, was, do milijonów
Kroćset kroci tysięcy fur beczek furgonów
Diabłów!!!!" - A. Mickiewicz, Pan Tadeusz.