14 czerwca 2007

Sarkozy w Polsce, ale najpierw ...

Najpierw u Sarko był A. Michnik



To co to jest przepraszam bardzo, spotkanie kumpli z wojska dających sobie nawzajem kuksańce na dzień dobry.
Podobno A.Michnik przeprowadzał z Sarkozym "wywiad". Tak na mój gust to więcej w czasie tego "wywiadu" mówił Michnik - objaśniał prezydentowi Francji jakimi to oszołomami są Kaczyńscy i że Polska i Polacy to wściekły ciemnogród i zoologiczny antysemityzm.
Po takim "przygotowaniu" to właściwie po jaką cholerę były jeszcze rozmowyz Kaczyńskimi, przecież wszystko co Kaczory by nie powiedziały zostało już zdezawuowane przez Michnika.
No i jeszcze jedno - taki był chory biedaczek, prawie umierający. A tu nagle żywczyk, twarz roześmiana, cera zdrowa, po prostu cudowne ozdrowienie.
Coś wygląda, że ta choroba była dyplomatyczna a koncern Agora przwiduje poważne problemy dla siebie skoro "ciężko chorego" człowieka naraża na taki wysiłek - akcjonariuszom spółki Agora doradzam wyzbywanie się akcji tej spółki.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A ja widzę taki "perfidny plan" Sarkozy, Merkel i Kaczyński dogadają się. i "uratują Europe" W świat popłynie przesłanie
"prawica górą" ;-)

Venissa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Venissa pisze...

Hej, hej! Jak tu teraz fajnie! A może by i u siebie zmienić czołówkę?

A co do Michnika....:(((((((( Chyba zgadał się cwaniaczek z Geremkiem. Ale liczę na to, że Sarkozy jest sprytniejszy, niż to Michnikowi się wydaje. Pozdrawiam

Andrzej.A pisze...

Zmieniłem czołówkę ze względów czysto technicznych. W tym układzie po prostu więcej widać, ja mam w każdym razie takie wrażenie.

Kto usunął sam swój komentarz? Pytam przez ciekawość. Bo ja nic nikomu na razie nie usuwałem.

Venissa pisze...

Witaj:) To ja usunęłam siebie, bo zorientowałam się w ostatniej chwili, że napisałam Giertycha, a nie Geremka:))

No i wydało się...

A odnośnie zmiany kolorystyki strony, to uważam,że rzeczywiście jest jakoś weselej, b-j wyraziście i jakby więcej przestrzeni. Chyba też coś u siebie zmienię, bo od pewnego czasu mam wrażenie,że ta moja strona jest jakaś 'przyciężkawa'. Pozdrawiam