20 grudnia 2010

Takich ludzi jak Turowski są pęczki w całym naszym otoczeniu

Zainspirowały mnie do napisania tego tekstu informacje jakie ostatnimi czasy pojawiły się w mediach na temat pana Tomasza Turowskiego.

Oto jak może wyglądać ktoś taki z Waszego bezpośredniego otoczenia.
Studia na Politechnice Warszawskiej ukończone w okolicach roku 1975, może 1977. Potem rok obowiązkowej służby wojskowej.
Dokładnie nie wiem kiedy, ale wyjazd na placówkę dyplomatyczną do jednego z państw  afrykańskich gdzieś w okolicach roku 1981-1982. Wyjazd jako pracownik techniczny ambasady.

Po 1989 praca w jednaj z firm Gąsiorowskiego i Baksika w charakterze bliżej nie znanym.
Obecnie prowadzenie z sukcesami wymiany handlowej ze wschodem. Niezbyt duża wręcz mini firma, ale potrafiąca sobie poradzić z egzekwowaniem płatności z tamtej strony co samo w sobie jest już zastanawiające. Znam opowieści i osobiście kilku ludzi, którzy wchodzili na wschodnie rynki z naprawdę dużymi inwestycjami i po paru latach zostawali goli i weseli i jeszcze dziękowali Bogu, że uszli z życiem.
A tu proszę, jeden człowiek, mała firemka i sobie radzi - zaiste geniusz można by powiedzieć.
Pewne informacje na temat tego człowieka przenikały do mnie niezwykle powoli, niektóre od wspólnych znajomych, niektóre wprost od niego. Gdy jednak ułożyłem sobie te wszystkie elementy w głowie doszedłem do nieodpartego wniosku, że mam doczynienia z agentem. Nie wiem tylko czyim.

W moim przekonaniu jest to obecnie człowiek, który ma za zadanie z różnych środowisk do których dociera wyławiać ludzi, którzy mogą być przydatni. Wiem, że byłem obiektem pewnych zabiegów ze strony tego człowieka i gdybym się w porę nie zorientował co w trawie piszczy to pewnie moje losy by się inaczej potoczyły. Może i byłbym znacznie bogatszy niż jestem, ale miał bym chyba problemy z lustrem przy porannym goleniu.

Opisałem to dość dokładnie, aczkolwiek bez podawania charakterystycznych szczegółów, które mogłyby zdradzić komukolwiek o kogo chodzi.
Mam tylko propozycję do tych wszystkich, którzy ten tekst przeczytają. Poszukajcie takich ludzi w swoim własnym środowisku. Zdziwicie się jak dużo takich ludzi jest wśród nas. Ja po rozpoznaniu schematu namierzyłem w sumie 3 takie rodziny.



Ceterum censeo Moskwa delendam esse
Andrzej.A

Brak komentarzy: