07 września 2007

377 za, reszta się nie liczy

Mówiąc szczerze, to wcale nie byłem tego taki pewien, Ale stało się i dobrze, że się tak stało. Wybory zgodnie z zapowiedziami mają się odbyć 21 X. Kampania będzie ostra i bezpardonowa i to też jest dobre. Bo wbrew pozorom politycy są od tego żeby sobie skakać do gardeł a nie "pięknie się różnić".
Mam nadzieję, że nowe wybory wyłonią stabilną większość, być może nawet będzie to jedna partia ale na taki obrót sprawy to dużych pieniędzy bym nie postawił.
Mam nadzieję, że z w następnej kadencji ta wiejska żulia od Leppera nie będzie występowała w sejmie ani tym bardziej na fonii i wizji, chyba że w charakterze podsądnych. Aczkolwiek ludzie ze wsi potrzebują niewątpliwie swojej reprezentacji w sejmie (i nie tylko), tylko powinni wyłonić ze swojego grona troszeczkę lepszą reprezentację. Ale bynajmniej nie uważam za lepszą reprezentację PSL-u. Ci wbrew pozorom niespecjalnie różnią się od SO, a są co najwyżej trochę bardziej uładzeni a w sensie politycznym to takie hieny.
LPR też sobie zasłużył na dłuższy urlop od bycia w parlamencie zwłaszcza ostatnimi wyczynami R. Giertycha, chociaż niektóre jego pomysły wprowadzane w szkolnictwie uważam za pozytywne.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Giertych odzyskał rozum rano, za późno.SO może sie przepoczwarzy, zobaczymy.JK dobrze zagrał po zamknięciu. Teraz dopiero zacznie się ryk przedwyborczy lewicy. Teraz bezkarnie będą pluli na PiS.Ale może to i lepiej, bo ludzie już zaczynają widzieć co się dzieje.Program PO był przecież wyłącznie negatywny.
PS napisałem do Ciebie jako anonim, bo zaciekawił mnie ten IP, dlaczego za każdym razem inny?

Andrzej.A pisze...

IP za każdym razem masz inny ponieważ logujesz się do sieci poprzez neostradę, a tam to się odbywa na zasadzie dynamicznego przyznawania IP. To zresztą działa tak, że jakby trzymać komputer podłączony stale do neo to raz na 24 godziny i tak następuje zmiana IP.
Nie wiedziałem, że to Ty piszesz jako anonimowy.
Jak chcesz zobaczyć ciekawe efekty to wejdź na stronę: http://www.visualroute.com/ i uruchom LiveDemo, fajne rzeczy można też wycisnąć z komendy TRACERT, ale to trzeba uruchamiać z konsoli. I najpierw to znajdź helpa do tracerta bo tak to tego nie ruszysz.

Anonimowy pisze...

Dziękuję, sprobuję tego. jestem kompletnym samoukiem komputerowym i to od nie bardzo dawna (mam kompa 1,5 roku.Czy czytałeś komentarze Wildsteina i Lisickiego w dziś. Rzepie?
Ciekawy jestem czy domyśliłbyś się które komentarze są moje. (inny nick)
(może ich jeszcze nie być)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Głupio mi trochę tak zajmować miejsce w blogu przeznaczonym do innych celów ale jeszcze raz:visualroute działa, ale gubi wszystkie pakiety. Mam router z firewallem, czy to to i czy warto zmieniać ustawienia, czy to nie działa w obie strony?

Andrzej.A pisze...

Na próbę czy to jest kwestia Twojego firewall'a to zrób tak: z konsoli operatorskiej wypisz komendę ping [adres znanego i popularnego miejsca w sieci]
czyli np. ping www.gazeta.pl
Jeżeli będzie komunikat o utracie pakietów to na bank jest to kwestia po stronie Twojego sprzętu.
Ja też mam router ze sprzętowym firewall'em i u mnie to działa bez problemów, ale ja nie wiem jaki Ty masz sprzęt to nie jestem w stanie tego ocenić.
Zresztą dobrze jest przetestować visualrout'a również w ten sposób.
Jeżeli wyjdzie to co podejrzewasz to trzeba wejść do konsoli konfiguracyjnej Twojego routera. Najprawdopodobniej trzeba to zrobić tak: odłączyć router od sieci telefonicznej i z przeglądarki internetowej wpisać adres 10.0.0.1 (to powinno być podane w instrukcji obsługi).
Niestety więcej informacji nie jestem w stanie Ci podać ponieważ jak wyżej nie wiem jaki sprzęt Ty posiadasz.