17 maja 2011

Kuriozum

Artykuł na nE sygnowany przez redakcję: http://dziennikarze.nowyekran.pl/post/14638,oswiadczenie-deklaracja
Wynika z tego, poprawnie i logicznie rozumując, że ŁL i wspólnicy wycofują się z pomysłu "trzeciej drogi" vel partii konkurencyjnej wobec PiS, przynajmniej werbalnie i na chwilę obecną. Aczkolwiek pozostawiają sobie furtkę, no, że będą wspierać OWL.
Takie jest mniej więcej jadro tej wypowiedzi, jeśliby odcedzić całe to wodolejstwo, które pojawiło się przy okazji.
Ja może jestem mało kumaty, ale ciekawi mnie jedno, na jakiej podstawie ŁŁ zaczął mówić o Ściosie per "pułkownik"? Rozdęte ego, czy informacje pochodzące "z tyłu sklepu warzywnego"?
Zamieszczone na dole tego wpisu oświadczenie pana Opary jest dla mnie osobiście nic nie warte, bez możliwości zweryfikowania tego w zbiorze zastrzeżonym IPN.
Zakrzykiwanie rzeczywistości i deklaratywne stwierdzanie, że nie miało się zamiaru tworzyć na bazie nE żadnej partii stoi według mojej oceny w sprzeczności z wcześniejszymi wpisami ŁŁ na temat właśnie powołania takiej partii (ruchu, środowiska).
Nie jestem prawnikiem, ale jednak taki przedmiot jak logika formalna to miałem w swoim czasie i to podejrzewam, że w zakresie dużo większym niż prawnicy. 
Nie założyłem konta na nE, bo w sumie się nie złożyło, ale w tej chwili to już chyba nie mam na to ochoty.


Ceterum censeo Moskwa delendam esse
Andrzej.A

Brak komentarzy: