12 kwietnia 2010

Przeprosiny

Przepraszam wszystkich TYCH, których "uśmierciłem" w swojej pierwszej notce z dnia 10-04-2010, a którzy po prostu nie byli obecni z różnych względów na pokładzie tego feralnego samolotu. Przepraszam również ICH RODZINY, PRZYJACIÓŁ I ZNAJOMYCH. Mam jednocześnie nadzieję, że nikt nie ucierpiał w żaden sposób czytając mój post i blednąc wyczytując nazwisko znajomego, przyjaciela lub członka rodziny.
Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć jedno, że korzystałem z aktualnego wykazu osób, które miały się znajdować na pokładzie tego samolotu opublikowanym przez "Rzepę", co zresztą w tej notce uwidoczniłem.
Niestety jako bloger muszę opierać się na wiadomościach przekazywanych przez media wielkonakładowe i na serwisy informacyjne z tymi mediami związane.
Nie będę publikował uaktualnionej listy ofiar, ponieważ media zrobiły to już wielokrotnie.

Brak komentarzy: